Monday, June 27, 2011

Inginkan perancangan kewangan harian yang memudahkan?

Salam para agen dan buat pengunjung yang saya sayangi,

Maaf lama tak update blog ini, bukan bermakna sudah berhenti memberi khidmat pada anda semua, tetapi terikat dengan beberapa perkara dan tugasan pejabat.

Cuma saya ingin ceritakan di sini, baru2 ini sy telah bgerak ke SK Pendas Laut, Gelang Patah Johor dgn menaiki bot untuk menyampaikan sumbangan komputer dan printer kepada pihak sekolah.

Nak tahu apa yang menarik?
  • Cikgu2 di sana flexible/serba boleh
Seperti mana yang anda semua tahu, tugas guru adalah mendidik dan mengajar anak2 muridnya. tapi apa yang sy perhatikan di sekolah ini, cgu2 disini serba boleh, mereka boleh bertindak sebagai orang yang mendidik pelajar, serta mereka juga boleh bertindak sebagai orang yang menguruskan sekolah. tidak ada banyak kemudahan di situ,

sy bg contoh: bumbung sekolah rosak. Guru besar sendiri yang membaiki bumbung sekolah. (GURU BESAR??)
Persoalan:  
mampukah kita buat lebih dari apa yang diamanahkan kepada kita?
banyak lagi perkara lain yang saya ingin kongsikan, tetapi takut melalut pula. =P

saya kongsikan gambar kenangan kami di sekolah:

Saya bersama guru dan pelajar2 SK Pendas Laut, Gelang Patah, Johor

Amacham? ceria x mereka? saya doakan mereka semua suksess dan berjaya dalam kehidupan mereka semua
^__^

Ok, back to topic asal,

anda inginkan perancangan kewangan harian?
saya berikan KHAS buat anda semua secara PERCUMA!!

Hanya SMS saya Nama dan Email anda di 013-7319834. 
atau anda boleh emailkan pada saya tentang hal ini! 
saya akan beri template dalam bentuk Microsoft Excel ini terus ke email anda.

P/s: untuk pengetahuan anda semua, saya sendiri sedang gunakan template ini.
Mudah-mudahan ianya dapat memudahkan anda semua.
Insyaallah.

ENJOYS!



Salam Kejayaan dari eLQirani-Reload



    No comments:

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails