FAQ

Soalan Kebiasaan Dari Pelanggan Kami

1. Apa yang biasa menyebabkan transaksi gagal ?
   Transaksi gagal disebabkan hal-hal berikut:
  • Prepaid Handphone anda habis.
  • Modal akaun anda habis.
  • Password anda sedang diblock
  • Password anda salah.
  • Kod produk salah.
  • No. Tujuan tidak benar.
  • Operator telefon atau operator sedang ada gangguan semasa.
  • Kesalahan menaip format sms dalam mengirimkan sms ke nombor center. 
  • Kesalahan dalam mengirimkan ke nombor center.
2. Adakah perniagaan ini merupakan syarikat MLM, Direct Selling, Skim Pelaburan atau Skim-skim dalam internet?

BUKAN. Perniagaan ini adalah perniagaan jualan secara terus 'direct business', berdasarkan jualan topup anda. Inilah konsep kami tidak menindas orang bawahan, anda bebas untuk berurusniaga dengan harga yang amat murah. Tidak terikat dengan mana-mana pihak. Anda sendiri yang menetapkan modal perniagaan anda. Selain itu, untuk komisyen daftarkan rakan anda sebagai agen, setiap orang anda daftarkan dapat RM 10. Jumlah pendapatan adalah bergantung kepada usaha dan strategi masing-masing.

3. Berapa lama Akaun Agen/Dealer baru akan aktif setelah melakukan deposit ?
Akaun baru akan aktif kurang lebih 5-30 minit dengan catatan internet banking tidak sedang mengalami gangguan. Akan ada transaksi sms dari eLQirani-Reload.
4. Apakah deposit modal kredit agen akan hangus dalam waktu tertentu ?
Deposit modal credit tidak akan hangus dalam waktu tertentu & tidak akan berkurang apabila tidak gunakan untuk melakukan transaksi.
5. Apakah Agen dapat mendaftarkan agen baru ?
Ya, boleh mendaftarkan agen baru dengan hanya diberi komisyen RM 10 sahaja. Kecuali, MASTER AGEN & MASTER DEALER dapat 100% yuran ini. 
6. Dalam 24 jam apakah saya dapat melakukan pembelian prepaid lebih sekali dengan nilai dan kepada nombor h/p yang sama?
Ya, boleh. Anda dapat topup dengan nombor dan nilai yang sama dalam 24 jam. Mengikut format SMS yang sepatutnya. Sila lihat laman format.
7. Deposit modal kredit agen/dealer berkurang,sedangkan transaksi belum masuk ?
Sila komen dengan menaip SMS seperti yang dinyatakan di dalam format SMS.
8. Berapa lama deposit modal credit akan ditambahkan, jika sudah melakukan pembayaran bank in ?
Jika tidak ada gangguan internet banking deposit anda akan ditambah kurang lebih 15-60 minit dan akan menerima konfirmasi jika deposit sudah ditambahkan dari eLQirani-Reload.
9. Bagaimana jika ada pertanyaan lain selain pertanyaan di atas ?
Silakan menghubungi talian 013-7319834 (9 pagi-9 malam) atau kirim email ke elqiranibizz[at]gmail.com**
Lebih mudah lagi jika anda mengisi borang untuk komen/pendapat/cadangan di laman HUBUNGI SAYA.
** Sila tukarkan [at] kepada @, untuk elakkan spam email.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails